A break from our regular schedule

Once is funny,
Twice is nice,
A third time is meh, though it made me hungry.



Some weird viral ad from Burger King New Zealand, go figure.

4 comments:

France said...

There is no Burger King in France. Can you realize that? French people go to Burger King restaurants each time they travel.

Unknown said...

تایلند کشوری است که همواره مورد توجه توریست های ایرانی قرار داشته است؛ بخصوص در فصل بهار و تعطیلات نوروز که از آب و هوای به مراتب بهتری نسبت به سایر نقاط سال برخوردار است.
اما اگر قرار باشد برای تور نوروز 97 هم یک کشور آسیایی را انتخاب کنید، باز هم سراغ تایلند خواهید رفت یا کشورهای دیگری مثل اندونزی، مالزی، ویتنام و ؟ ما در سفرگستر اعتقاد داریم که سفر به تایلند می تواند تبدیل به یکی از برترین و خاطره انگیزترین سفرهای نوروزی شما شود؛ اما چرا؟
جاذبه های گردشگری؛ آب و هوای خاص استوایی و البته فستیوال های و جشن های شاد و متنوع تایلندی هر یک دلیلی برای سفر جذاب شما به این کشور سرسبز می توانند باشند.
شاید یکی از جالب توجه ترین نکات که در بدو ورود به تایلند آن را احساس خواهید کرد، آب و هوای متفاوت این کشور نسبت به ایران باشد که تشابه نسبی نیز با آب و هوای شهرهای شمالی کشورمان در تابستان دارد. کشور تایلند به خاطر نزدیکی به دریا اب و هوایی معتدل دارد. شمال این کشور کوهستانی است و جنگل های فراوانی آن را پوشانده است. نواحی مرکزی را شالیزار ها پوشانده است. شرق و غرب کشور هم ترکیبی است از باغ های میوه و کائوچو. نوامبر و فوریه را بهترین زمان ها برای سفر به تایلند می دانند.
سفر به تایلند بعنوان یکی از مقاصد توریستی محبوب گردشگران ایرانی همواره مورد توجه بوده است و به همین دلیل نیز در بیشتر ایام سال در شهرهای مختلف این کشور از بانکوک گرفته تا پوکت و چیانگ مای، ایرانی های زیادی را میتوانید مشاهده کنید؛ اگر شما هم تور نوروز 97 را برای سفر به تایلند در نظر دارید، مطمئن باشید که در این کشور احساس غربت نخواهید کرد!
تایلند را میتوان کشور جشن ها و فستیوالهای رنگارنگ دانست. مردم این کشور به مناسبت های مختلف جشن های مختلفی دارند. بسیاری از روزهایی که جشن در تایلند

Unknown said...


باز گردانده شد؛ امروزه تور شانگهای یکی از محبوب ترین تورها نزد گردشگران آسیایی و اروپایی برشمرده می شود.
دیوار بزرگ چین نیز یکی از آثار برجسته این کشور و عجایب هفت گانه جهان است که بخش اعظمی از آن در پکن واقع شده است؛ توصیه می کنیم تور پکن بهاری را نیز در برنامه سفرهای سال ۹۷ خود قرار دهید.
یکی از بهترین شهرهای دنیا برای گردش و خرید است چرا که هر چیزی که تا به حال به دست بشر تولید شده و فکرش را بکنید، از شیر مرغ گرفته تا جان آدمی زاد در بازارهای گوانگجو یافت می شود! بی جهت نیست که تور گوانجو در همه ایام سال پرطرفدار است.
ساخت برج های بسیار بزرگ در شهر هایی مانند پکن و شانگهای برای دوست داران معماری مدرن بسیار جذاب است. بهار بهترین زمان برای سفر به چین است لذا اگر شما هم قصد دارید تا در بهار ۹۷ به چین سفر کنید، این فرصت را از دست ندهید!
یکی دیگر از مشکلاتی که در کشوری به پهناوری چین به وجود می آید مدیریت بنا هایی است که برای گردشگران جذاب است، به این صورت که به دلیل چهار فصل بودن این سرزمین و ازدیاد بناهای دیدنی مشکلاتی برای رسیدگی به تمرکز گردشگری به مناطق خاص به وجود می آید. فراموش نکنید که حتما در بهار به چین سفر کنید...
زیبایی های کوهستانی در حاشیه شهر هایی مانند گوانجو بسیار زیبا است و خود یک مرکز توریستی بسیار خاص وجود دارد.
رودها و زیبایی های طبیعی این کشور نیز بسیار خاص و دیدنی است که توصیه می شود در تور چین بهار ۹۷ حتما از آنها نیز دیدن کنید

Unknown said...

مالزی کشوری است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است و پایتخت این کشور شهر کوالالامپور است. نکات بسیار مهم در سفر به مالزی و تایلند که باید بدانید موضوع اصلی این پست از وبسایت جاده های سبز است. دلیل معروف بودن این کشور سواحل بسیار زیاد ان است که باعث ورزش غواصی پیشرفت بسیار زیادی کند. درکنار سواحل بسیار زیادی که این کشور دارد می توانیم به طبیعت سرسبز مالزی نیز اشاره کرد که دارای جذابیت خاص خود می باشد.

برترین جاذبه های گردشگری آسیا را می توانید بیابید. بیشتر روزهای کشور مالزی گرم و مرطوب هستند پس بهتر است لباسی را برای انتخاب کنید که برای این آب و هوا را دارد. اگر عاشق طبیعت هستید و دوست دارد از طبیعت مالزی دیدن کنید باید حتما کفشی را انتخاب کنید که برای گشت و گذار در طبیعت مناسب باشد. در کنار این موارد سعی کنید زمانی که به معابد و بناهای مذهبی سفر می کنید از لباس پوشیده استفاده کنید.

تور تایلند یعنی سفر به سرزمین لبخندها؛ کشور تایلند که در بخش جنوب شرقی آسیا، درشبه جزیره ی هندوچین، بین لائوس، کامبوج و مالزی واقع شده، یکی از محبوب ترین کشورهای آسیاسی برای توریست ها محسوب می شود.

یکی از شهرهایی که می توانید در تایلند به آن سفر پاتایا می باشد که می توانید برای کم کردن هزینه های خود از تور پاتایا استفاده کنید. کشور تایلند و مخصوصا شهر پاتایا و یا بانکوک شهرهایی هستند که هیچگاه از سفر کردن به این شهرها دلسرد نخواهید شد.ً

Post a Comment