Dear Mobilizy, You Are Doing It All Wrong

Dear Mobilizy,
Look, I'm not a PR person. I'm just an engineer like you guys; But let's be honest, that's not how you should launch a new version of Wikitude.
A press release is not a bad thing, but it pales in comparison to what Layar did just last week. I don't expect you to hold a conference, and invite Bruce Sterling to give a keynote, but there are some simple things you can do to let the world know that you are around.
  • First and foremost, augmented reality is about seeing the world in a new way, yet a press release doesn't give us any visual stimuli. I know you know how to use Youtube, so go ahead, don't be shy.
  • How come there's nothing about the new version on the front page of Wikitude.org, while there's only a small message about it on Mobilizy.com's front page (and should Wikitude.me return an error message)? You've got news, then let the world know!
  • As a matter of fact, if it wasn't for Games Alfresco, I wouldn't have known about this new release. And I'm subscribed to your RSS feed (and to many other AR related RSS feeds).
  • Oh, and there are some eager bloggers who would gladly spread the word for you, but at least this one didn't get the press release from you.
Don't think this post is just a result of some disgruntled blogger blowing off steam. You have a great product, it's a shame it doesn't get the appreciation it deserves.

3 comments:

Unknown said...

راه های بسیاری برای سفر به ترکیه می باشد که دو نمونه از آنها را می توان سفر با اتوبوس و سفر با قطار دانست. در این پست به مقایسه سفر با اتوبوس و قطار به ترکیه خواهیم پرداخت تا بتوانید به برسی معایب و مضایای این دو نوع سفر دستیابی پیدا کنید. با سایت مجله توریست همراه باشید
استفاده از بلیط قطار برای سفر به ترکیه یکی تز موارد مورد بحث این پست می باشد . با ما همراه باشید.
به مدت ۳ ماه در ترکیه اقامت کند.فاصله ۲۰۰۰ کیلو متری تهران به استانبول را با اتوبوس های شرکتهای سیر و سفر ، همسفر، گیتی پیما و بازهم اتومبیل ویژه محرمانه می توان طی کرد. ی است. امروزه شما می توانید برای هر مقصدی به صورت آنلاین از طریق وبسایت هایی نظیر در بیشتر روز های سال (به جز ایام عید و ) بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید که در مقایسه با بلیط قطار، در دسترس تر نیز می باشد. به همین ترتیب در صورت عدم توان تهیه بلیط اتوبوس

Unknown said...

تنها کمتر از 2 ماه دیگر تا شروع نوروز لذت بخش 97 زمان باقی است و شمار زیادی از خانواده های ایرانی از همین حالا هتل های خود در شهرهای مورد نظرشان را رزرو کرده و بلیط های هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را نیز زودتر خریداری کرده اند. ما نیز به شما اکیدا توصیه می کنیم تا پیش از نوروز 97 هتل و بلیط خود را رزرو کنید...از آن جهت که ممکن است تصمیم خود را در خصوص تعویض بلیط هایی که از پیش برای سفر خود تهیه کرده اید لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که  آیا بلیط قطار یا بلیط اتوبوس رزرو شده قابل بازگشت و یا تعویض است؟ این موضوع در ایام مختلف سال متنوع است. به طور کلی در ایام پر سفر سال بلیط قطار بر اساس یک برنامه ریزی دقیق عرضه می شود و در صورت لغو می بایست خسارت را پرداخت نمایید و همه مبلغ شما بازگردانده نمی شود. قیمت بلیط قطار لوکس نسبت به سایر قطارها گران تر است و اختلاف قیمت بلیط قطار درجه یک و دو در بسته های مختلف شامل تفاوتی واضح می باشد.

Anonymous said...

درباره پرینترهای سه بعدی بارها صحبت کرده ایم و با ابعاد منحصر به فرد این تکنولوژی آشنا شده ایم، اما اینکه بشنویم گاز متان، تولید کننده مهم مواد مصرفی پرینتر سه بعدی! است، شاید در نگاه اول کمی عجیب بنظر برسد اما در واقع یک بعد جدید در دنیای این چاپگرها و اسکنرها برشمرده می شود.
محققان در ایالات متحده راهی برای تبدیل متان از ژیزرها به مواد چاپی سه بعدی پیدا کرده اند. محققان معتقدند که در یک پروژه مشترک بین دانشگاه ایالتی مونتانا، دانشکده معادن و فناوری های داکوتای جنوبی و دانشگاه اوکلاهما می توانند این گازهای گلخانه ای را با استفاده از باکتری های خاصی به نام methanotrophs به مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی تبدیل کنند. در مقاله امروز موضوع تولید مواد مصرفی پرینترهای سه بعدی از متان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
Robin gerlach استاد مونتانا می گویید: آنچه که ما قصد انجام آن را داریم این است که متابولیسم آنها را بهتر درک کنیم؛ به همین دلیل است که آنها لجن زیستی را تشکیل می دهند.
هنگامی که ما می دانیم چگونه این ارگانیسم ها کار میکنند، امیدواریم بتوانیم آنها را به گونه ای تولید کنیم که بیشترین بازده را داشته باشند. محققان امیدوارند از توانایی باکتری ها برای تبدیل متابولیسم گاز به بیوفیلم استفاده کنند.
با تنظیم کردن باکتری ها به یک شکل مطلوب می توانند موادی شبیه به بافت مصنوعی که مهندسان زیست پزشکی تولید می کنند رشد کنند. تیم در حال حاضر به دنبال یک نسخه واکنشی سبک است که می تواند در چاپگرهای sla مورد استفاده قرار گیرد. این باعث می شود که میکروب ها نسبت به نور خیلی واکنش نشان دهند.

Post a Comment